126ª Fiera di Canton

Avemu assistitu à a Fiera di Canton 126th durante Oct.15-19th, purtonu cù u nostru ultimu sviluppatu 12 diversi tipi di porte di design novu, Porte Esterni d'Acciaio, Porte a prova di Fuoco, Porta di Vetro Francese è ancu accessori cumpresi manichi di qualità è serrature.

Durante l'Esposizione di 5 ghjorni, avemu più di 30 clienti per visità u nostru stand ogni ghjornu, assai di novi clienti chì sò stati attratti da e nostre porte uniche di designu unicu, si fermanu à u stand è verificanu a qualità di e nostre porte, dumandendu i prezzi, infine hà iniziatu a prova iniziale. ordini cun noi.Oltri a chistu, avemu dinù esse tantu cuntentu di scuntrà i nostri vechji amichi chì anu digià urdinatu cun noi nantu à a fiera, hè solu aiutà à rinfurzà a nostra rilazioni trà l'altri.

Dopu à a fiera finita, circa 15 clienti di u gruppu visitanu a nostra fabbrica è valutanu a nostra capacità di produzzione, infine i clienti 9 cumincianu à inizià un ordine di prova cun noi, chì custruiscenu un partenariatu cummerciale affidabile trà l'altri.

In generale, hè una mostra fruttuosa per noi, continueremu à participà à a Fiera di Cantone duie volte à l'annu cum'è una rutina, in ogni primavera è in u vaghjimu, aspittemu di scuntrà vi quì è parlemu di cumu per rinfurzà a vostra attività cù e nostre porte più recenti. .

nutizie 1
nutizie 2

ACE Exhibition in India

L'Exhibition ACE hè stata tenuta durante u 19th-22th, dicembre in New Delhi, India.Avemu vulatu à Delhi cù una squadra di trè membri, è participemu cum'è Espositore cù e nostre Ultime porte d'acciaio cuncepite per u mercatu indianu.

On 18th.Dec, avemu passatu una ghjurnata piena di custruì u nostru Stand bè cuncepitu cù u nostru Logo Company cospicuous, è stallatu i nostri porti campionu, ottiene tuttu prontu per l'apertura di u spettaculu u ghjornu dopu.

U primu ghjornu di l'Esposizione u 19, più di 50 clienti anu visitatu u nostru Stand, cuntrollà i dettagli di qualità, dumandendu i prezzi, è parlendu di ordini.Dopu qualchì discussione cù ogni visitatore, avemu da cunnosce assai più, infine hà custruitu a fiducia è a fiducia trà noi tutti.In più di a visita di i novi clienti, avemu ancu alcuni Clienti digià cooperati chì sò volati da diverse parti di l'India per scuntràci nantu à u Stand, anu dimustratu grandi interessi in i nostri novi porte, avemu avutu piacè di parlà è rinfurzatu a nostra cullaburazione cummerciale.

In u 2u ghjornu di l'Esposizione, simu assai onorati d'avè intervistatu da un media TV locale di l'India, una di e nostre vendite hà introduttu bè a nostra cumpagnia è e nostre porte d'acciaio uniche, hà ancu rispostu parechje dumande à l'Intervistatore.Hè veramente una grande chance per noi di mostrà a nostra marca à tutti i cunsumatori indiani, è aspittemu di offre sempre più porte d'acciaio di bona qualità è cuncepimentu à tutti l'amichi indiani.

Per noi, hè veramente una mostra eccitante, avemu fattu amici, avemu ordini, custruitu partenariatu, tutti sò cusì preziosi per a nostra cumpagnia, aspittemu di scuntràvi di novu in l'Esposizione l'annu prossimu.

nutizie 3
nutizie 4

Tempu di Postu: Apr-07-2022