Assistite à a più grande mostra di a porta di u mercatu lucale

In lugliu 2020, assistemu à a più grande mostra di porta di u mercatu locale in a cità di Yokang, a pruvincia di Zhejiang in Cina.

Door Expo hè un avvenimentu naziunale di l'industria di e porte co-sponsorizzato da China Construction Metal Structure Association, China Chamber of Commerce, China Real Estate Association, Yongkang Municipal Government è altre unità, è intraprese da China Science and Technology Hardware City Group è altre unità.Esposizione prufessiunale "Internazionale". Cù u principiu di "riunione in a capitale di a porta, a cooperazione win-win", a Door Expo copre transazzioni di mostra, fori speciali, cooperazione è negoziazione, etc., è hè diventata una nova piattaforma per Yongkang per espansione aperta. cuuperazione è sviluppu industria porta.

In i 10 anni da chì a Door Expo hè stata tenuta, a fabricazione di porte di Yongkang hà acceleratu a so integrazione in u sistema di fabricazione globale.U voluminu di l'esportazione di i prudutti di a porta conta per 2/3 di u tutale di u paese.A cumpetitività di u mercatu internaziunale hà gradualmente aumentatu.Parechje imprese di porta sò andati in u mondu cù l'aiutu di a piattaforma Door Fair.Yongkang hà meritatamente divintatu l'area di agglomerazione di l'industria di a porta cù u più altu gradu di l'agglomerazione di l'industria di a porta, a radiazione più larga di u mercatu, a dirigenza standard più forte, è a più innovazione scientifica è tecnologica è e rializazioni di custruzione di marca in Cina è ancu in u mondu.

Avemu fiducia, s'è vo compru porta azzaru forma China, sapete cità Yongkang.sta cità hè famosa per pruduce ogni tipu di porte d'acciaio, 80% di e porte d'acciaio sò fatte in a cità di Yongkang.Semu impegnati à sviluppà più prudutti novi per i nostri clienti.

Attraversu sta mostra, truvemu qualcosa di novu, porte di sicurezza di designu novu, porta di villa di lussu cù una forte griglia di ferru fora, vetru temperatu à l'internu, pare assai mudernu è novu, porte d'alluminiu chì costanu abbastanza forti ponu antiproiettile, è qualchì novu manicu digitale forte sensu di tecnulugia. .

Tutti sò novi in ​​u mercatu, sè vo vulete pruvà qualcosa di novu è esse capi di l'industria, benvenuti à cuntattateci.

nutizie 1
nutizie 2

Tempu di Postu: Apr-07-2022